Szkolenie Zarządzanie stresem to dzień pełen wiedzy, praktycznych wskazówek, inspiracji i ćwiczeń prostych technik, które pomagają lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami i napięciem w pracy. W przyjaznej atmosferze uczestnicy nauczą się, jak radzić sobie ze stresem w kontekście zawodowym – poprzez świadome podejście do myślenia, emocji i działania, a także poprzez pozytywne wykorzystanie mechanizmów neurologicznych działających poza ludzką świadomością. Program szkolenia oparty jest na psychologii pozytywnej, technikach poznawczo-behawioralnych regulacji emocji oraz na metodach samouspokajania zaczerpniętych z psychoterapii ericksonowskiej. To szkolenie Zarządzanie stresem łączy teorię z praktyką, oferując uczestnikom skuteczne narzędzia do radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami zawodowymi.
Podczas szkolenia uczestnicy w przystępny sposób poznają neuropsychologiczne mechanizmy stresu oraz nauczą się technik, które pomogą im zapanować nad napięciem, odzyskać poczucie wpływu i zwiększyć wewnętrzny spokój lub odwagę. Szkolenie ma formę warsztatową – teoria przeplata się z refleksją i ćwiczeniami w obszarach:
Mechanizmy stresu z perspektywy neuropsychologicznej – czyli nie tylko jak stres wpływa na organizm człowieka, ale przede wszystkim – jak można zmieniać reakcje własnego systemu nerwowego i hormonalnego;
Techniki poznawcze regulacji emocji – czyli jak myślenie wpływa na napięcie i stres, oraz jak można je modyfikować;
Techniki behawioralne – ćwiczenie prostych sposobów na odzyskiwanie równowagi i obniżanie poziomu stresu w realnych sytuacjach zawodowych;
Doświadczenie metod zaczerpniętych z terapii ericksonowskiej – praca z wyobraźnią, relaksacją, uważnością.
To szkolenie z obszaru zarządzanie stresem w pracy łączy podejście naukowe z praktycznymi, skutecznymi technikami możliwymi do wdrożenia na co dzień.
Szkolenie w obszarze Zarządzanie stresem w pracy skierowane jest do zespołów, które:
Chcą wspólnie poznać mechanizmy wzrostu stresu w kontekście wspólnej pracy;
Chcą wspólnie odkryć sposoby na obniżenie stresu, napięcie i odzyskiwania równowagi;
Są gotowe by wspólnie doświadczyć ćwiczeń, technik, metod obniżania napięcia i relaksacji;
Pragną rozwijać kompetencje osobiste w bezpiecznej i wspierającej atmosferze;
Tworzą osoby mające otwartość na poznanie siebie i gotowość do wprowadzenia małych, ale ważnych zmian.
Firmy inwestujące w szkolenie Zarządzanie stresem, zyskują pracowników bardziej efektywnych, zaangażowanych i odpornych na wypalenie zawodowe. Dzięki nauce regulowania emocji i redukcji napięcia, uczestnicy lepiej radzą sobie z wyzwaniami – zarówno indywidualnie, jak i zespołowo.
Szkolenie poprawia koncentrację, elastyczność w działaniu oraz wspiera proaktywne postawy. Szkolenie Zarządzanie stresem wspiera także długofalową profilaktykę zdrowia psychicznego w miejscu pracy: pracownicy zyskują większą odporność emocjonalną, co przekłada się na lepszą atmosferę, niższą absencję i wyższą efektywność – a więc również na wyniki organizacji.
Formuła:
Warsztat prowadzony jest w formule tzw. zamkniętej - biorą w nim udział tylko członkowie zespołu klienta.
Miejsce:
Klient w konsultacji z trenerem odpowiada za organizację sali warsztatowej oraz cateringu.
Czas trwania:
Warsztat w opisanej formule trwa 1 dzień szkoleniowy: w godzinach 9.00 - 17.00 z jedną przerwą obiadową i co najmniej dwiema przerwami kawowymi. Możliwe jest rozszerzenie warsztatu o kolejne dni szkoleniowe i dodatkowe zagadnienia z obszaru zarządzania stresem i emocjami, well-being, odporności psychicznej.
Termin:
Termin ustalany jest każdorazowo pomiędzy klientem a trenerem.
Cena:
6000 PLN netto + vat 23 %
Cena obejmuje prowadzenie warsztatu w Warszawie i w promieniu 50 km od centrum Warszawy i nie obejmuje kosztów wynajęcia sali oraz cateringu. W przypadku ustalenia z klientem innego miejsca warsztatu, do ceny doliczony będzie koszt noclegu i dojazdu trenera.
W okresie ponad 9 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj (właściciel m.in. Pracuj.pl, eRecruiter), gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Zarządzała strategią oraz wszystkimi procesami w ramach wewnętrznego HR-u Grupy Pracuj. Stworzyła dla całej firmy (ponad 600 osób) strategię angażującego środowiska pracy, której ważnym elementem była komunikacja wewnętrzna, wzmocnienie kultury organizacyjnej, angażujący przywódcy i efektywny rozwój pracowników. Grupa Pracuj, przy jej wsparciu, co roku otrzymywała tytuł Najlepszego Pracodawcy w rankingu firmy Aon Hewitt.
Przez 6 lat pełniła funkcję Trenera i Dyrektora ds. Merytorycznych w jednej z najlepszych polskich firm szkoleniowych (4GROW), gdzie zbudowała zespół ekspertów i trenerów, którym zarządzała. Jako Trener prowadziła szkolenia z obszarów: zarządzanie zespołem, zarządzanie emocjami i stresem, trening asertywności, komunikacja interpersonalna, wywieranie wpływu i perswazja, kompetencje miękkie w biznesie, budowanie partnerskich relacji. Od 2010 roku prowadzi Team Coaching oraz indywidualne sesje Life Coachingu, Business Coachingu oraz Executive Coachingu. Posiada także wieloletnie doświadczenie w roli mediatora i prelegenta. Wielokrotnie dzieliła się swoją ekspercką wiedzą w mediach. Jako Certyfikowany konsultant Insights Discovery™ ma ponad 15-letnie doświadczenie pracy z tą metodą wraz z bazującymi na niej warsztatami i team-coachingami.
Z pasji do głębokiej pracy z ludźmi - równolegle do kariery biznesowej, rozwijała się jako psycholog i psychoterapeuta. Aktualnie, poza działalnością biznesową, szkoleniową i coachingową, prowadzi własny gabinet psychoterapii. Jako psychoterapeuta integruje metody pracy bazujące na Transkulturowej Psychoterapii Pozytywnej, Psychoterapii Ericksonowskiej oraz Emotion Focused Therapy. Wszystkie te podejścia opierają się o odkrycia neuronauki, zgodnie z którymi mózg człowieka jest plastyczny i poprzez odpowiednio zaprojektowane doświadczenie, możemy pozytywnie wykorzystać jego potencjał do zmiany. Wiedzę i doświadczenie z tego obszaru wykorzystuje także w projektowaniu warsztatów rozwojowych dla zespołów, procesach coachingu i mentoringu.
Zrealizowała ponad 5000 godzin szkoleń, mentoringów i team coachingów, z zespołami z różnorodnych branż, obszarów biznesowych i poziomów organizacyjnych (od specjalistów po zarządy). W roli mentora, coacha i trenera, łączy wiedzę psychologiczną z biznesowym doświadczeniem i humorem, dzięki czemu sprawnie porusza się we współpracy z każdym zespołem.
Prywatnie lubi łapać równowagę w praktyce jogi i tai-chi, gra na gongu i misach tybetańskich oraz cieszy się wspólnie z mężem “dojrzałym rodzicielstwem” 😊
Przez blisko dwadzieścia lat pełniła funkcje eksperckie, menedżerskie i dyrektorskie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Zarządzając zespołami lub osobiście prowadząc szkolenia, warsztaty, mediacje i team coaching - wspierała menedżerów i zespoły biznesowe w: rekrutacji, szkoleniach i rozwoju, podnoszeniu efektywności operacyjnej oraz w budowaniu dobrej współpracy i komunikacji.
Moc Rozwoju jest nieograniczona - wszystko w Twoich rękach :-)
Sabina Dąbrowska - Olbryś
Psycholog, Coach, Trener
Konsultant Psychoterapii Pozytywnej
Hipnoterapeuta
Psychoterapia, Hipnoterapia, Life Coaching, Team Coaching, Szkolenia, Warsztaty
Psychoterapia online
Psychoterapia Warszawa Ochota - Gabinet psychoterapii Warszawa Ochota, ul. Baśniowa 3 lok. 509
Hipnoterapia Warszawa, Hipnoterapia online
Life Coaching
Szkolenia, warsztaty zamknięte - na zamówienie